Kurs Bli medlem Bestill time Personlig trening Om oss Hjelp

Trenger du hjelp?

Er det noe du ikke finner informasjon om på sidene våre? Send oss en e-post så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.

[email protected]

Se våre spørsmål og svar

Spørsmål og svar

Her finner du svar på de vanligste spørsmålene vi får.

Medlemskap

Er det rabatt hvis vi tegner flere abonnement, slik som en familie eller en bedrift?

Vi kan skreddersy et tilbud til både familier og bedrifter med både kurs og spesiell oppfølging av personlig trener, trenings og kostholdsapp. 

Ta kontakt med oss på [email protected] for et tilbud som vil gjøre ditt og dine kollegaers liv bedre.

Hvordan stopper jeg et abonnement?

Abonnementet stoppes svært enkelt ved å logge inn på curus.no, gå til medlemskap og trykk på knappen «avslutt medlemskapet». Du vil fremdeles kunne se kurs og nye utgivelser inntil neste månedlige trekk.

Kan andre se hvilke videoer jeg har sett, eller hvilke timer jeg har bestilt?

Nei så lenge du tar vare på ditt passord og kode så er det ingen andre som kan se dette.

 

Kan flere dele samme abonnement?

Når du blir medlem hos oss så godtar du våre termer og brukervilkår. I disse vilkårene står det beskrevet at du ikke kan dele ditt medlemskap med andre. Om dere er flere eventuelt grupper som vil ha adgang sammen – ta kontakt med oss for et tilbud  på [email protected] .

Kan jeg få varsel når det kommer nye kurs?

Selvsagt, meld deg på vårt nyhetsbrev så vil du få varsler hver gang vi kommer ut med nye kurs og oppdateringer. Påmeldingen til nyhetsbrevet finner du her https://www.curus.no

Kan jeg se hver video så mange ganger jeg vil?

Enhver video og kurs kan sees så mange gang du har lyst. I tillegg gir vi ut nye kurs og videoer hver 14 dag.

Bestill time

Hvordan avbestiller jeg en time?

Du kan meget enkelt avbestille timen  inntil 24 timer før konsultasjonen. Logg inn på  https://www.curus.no  gå deretter til konsultasjoner. Her ligger alle dine tidligere og fremtidige konsultasjoner. Velg den konsultasjonen det gjelder ved å trykke på den grønne «vis» knappen, deretter trykk på knappen «avbestill».

Hvordan kan jeg få ny time med den samme eksperten?

Logg inn på https://www.curus.no   trykk på konsultasjoner, velg da en av dine tidligere konsultasjoner med terapeuten – trykk på den grønne «vis» knappen. Midt på skjermen vil det nå stå «book ny time» her kan du velge tid og dato for ny time med valgt terapeut.

Kan jeg bestille timer fra utlandet?

Du kan bestille og utføre konsultasjonene fra hvor som helst så lenge du har internett tilgang. 

Personlig trening

Kan jeg bytte personlig trener når jeg har bestilt månedlig oppfølging?

Du kan bytte til en annen PT ved begynnelsen av en ny måned. Alle dine resultater og data vil da overflyttes til din nye Pt slik at oppfølgingen blir sømløs.

Priser og betaling

Er det rabatt hvis vi tegner flere abonnement, slik som en familie eller en bedrift?

Vi kan skreddersy et tilbud til både familier og bedrifter med både kurs og spesiell oppfølging av personlig trener, trenings og kostholdsapp. 

Ta kontakt med oss på [email protected] for et tilbud som vil gjøre ditt og dine kollegaers liv bedre.

Kan jeg betale bare for de kurs som jeg er interessert i?

På plattformen ligger kurs som koster tusenvis av kroner å delta på hver for seg. En kan melde seg på og se alle gratis de første 7 dagene, deretter koster det 79 kr måneden.

Men en kan ikke kjøpe ett og ett kurs.

Vårt priskonsept

Vi tror på at lojale kunder er de som bør premieres. Vi lover derfor at det aldri vil være noen som vil få oppfølging til en lavere pris enn deg. Dersom du fortsetter din oppfølging med en av våre trenere vil vi garantere at du alltid vil ha den laveste prisen vi har for oppfølgingen.
Ved en eventuell prisøkning vil du aldri få høyere pris enn noen annen som valgte oss ved et senere tidspunkt. Du vil med andre ord ikke irritere deg over kampanjer som verdsetter nye kunder mer enn gamle.

Teknisk

Jeg får ikke lyd når jeg skal se et kurs

Først sjekk om volum står på det apparatet du titter på. Det er også en annen volum kontroll som du kan se når du peker med pilen nede på tidslinjen på video bildet. Denne volum kontrollen har blå farge og ligger nederst i bildet til høyre mellom tidslinjen og tannhjulet. 

Må jeg installere noe på maskinen for å bestille time hos ekspert?

Du trenger ikke installere noe som helst for å utføre konsultasjoner med våre eksperter.  Alle video konsultasjoner utføres meget enkelt ved å  logge inn på plattformen og gå på konsultasjoner – eller trykke på de linkene du får på mail etter bestilling av time.

Videokurs hakker eller stopper, hva er feil?

Mest sannsynlig så er det din internettilgang. Sjekk gjerne dette og sørg for at denne er god og stødig.

Om Curus

Er Curus godkjent av det offentlige?

Alle konsulenter som jobber på Curus er håndplukket ut ifra deres kompetanse og unike erfaringer som terapeuter og trenere. Alle har lang og offentlig godkjent utdannelse.Men Curus konsultasjoner er alltid helprivat siden vi ikke mottar støtte fra det offentlige.

Hvem står bak denne tjenesten?

Teamet bak Curus.no består av personer som har drevet helseundervisning for fagfolk i helsebransjen de siste ti årene.  Vi har også med oss folk fra helse tech, video konferanse miljøet og dyktige seriegrundere.

Annet

Kan jeg få varsel når det kommer nye kurs?

Selvsagt, meld deg på vårt nyhetsbrev så vil du få varsler hver gang vi kommer ut med nye kurs og oppdateringer. Påmeldingen til nyhetsbrevet finner du her https://www.curus.no

Hold deg selv oppdatert på hva som skjer hos oss.

Vi sender ut nyhetsbrev regelmessig med gode tilbud, fagartikler, tips og varsler nye kurs og tjenester.
* Ved å klikke på "Meld deg på"-knappen, bekrefter du samtidig at du har lest og godkjenner våre vilkår og personvernerklæring
Meld deg på